11-01-2021 07:00
Zeszłoroczna generacja popularnej serii smartfonów uwielbianej marki jak zwykle wzbudziła ogromny entuzjazm użytkowników. Niestety podstawową wersję iPhone’ów 11 trapią rozmaite usterki, a jedna zdarza się nagminnie – zawieszający się ekran dotykowy, uniemożliwiający normalne korzystanie z urządzenia. Problem jest na tyle poważny, że producent rusza z globalną kampanią naprawczą.
Każdy, kto zgłosi tego rodzaju problemy z iPhonem 11 (nie dotyczy wersji Pro oraz Pro Max) przez specjalny formularz na stronie internetowej Apple, może liczyć na darmową wymianę felernych części w autoryzowanym punkcie. A co mają zrobić użytkownicy, którzy nie zwlekali z naprawą i ich sprzętem zajął się inny serwis iPhone – tego niestety producent nie doprecyzowuje. Oficjalne komunikaty wspominają o pełnej refundacji poniesionych wydatków, ale brakuje informacji o szczegółowych warunkach programu. Użytkownikom zaleca się indywidualny kontakt z obsługą klienta Apple w sprawie zwrotu kosztów.
W firmie Telefonarium stale poszerzamy zakres świadczonych usług. Zajmujemy się zarówno najnowszymi modelami sprzed kilku miesięcy, jak też sprzętem sprzed kilku ładnych lat. Choć w iPhone’ach z serii 11 to właśnie dotyk stanowi główną bolączkę, to nie jedyna problematyczna część. Sprzęty firmowane przez Apple zmagają się m.in. z uszkodzeniami łącz systemowych, obniżeniem jakości rozmów przez usterki głośników i mikrofonów czy wyjątkowo wrażliwym przyciskiem ON/OFF. We wrocławskim serwisie iPhone’ów wykonujemy kompleksowe naprawy – większość z nich objęta jest 3-miesięczną gwarancją. Możesz skontaktować się z nami bezpośrednio, albo zamówić kuriera który odbierze Twój sprzęt i dostarczy go do Telefonarium. Z wieloma awariami uporamy się jeszcze tego samego dnia!
Czas to pieniądz! Nie czekaj i zadaj pytanie naszemu specjaliście.
Jeśli bardzo Ci się spieszy - zadzwoń do nas:
518 754 794